Årets händelse är bokad =)

De här trodde jag fan inte om mej själv.. men Jag, Vickan, har skaffat mej en blogg!!
Jag hoppas att jag kommer hitta en avslappning i att kunna skriva av mej litegrann här på bloggen, och jag hoppas att ni som läser den kommer att uppskatta det!

Just nu sitter man med Lövi i telefonen, hon har precis gjort klart bokningen av smygpremiären av SEX AND THE CITY 2, haha, vilken surprise känns helt galet!! Det här har man liksom sett fram emot, i över ett år nu...
Allt jobbigt och och alla motgångar i livet kan slänga sig i väggen nu, för sex and the city är som balsam för själen.. den bästa jävla terapin man kan tänka sig!!

Så den 26:e Maj, ska jag å Lövi infinna oss, i högklackat, i Uppsala för att få uppleva, vad som enligt mej är, Årets grymmaste händelse!!!






Ps; dessa smygpremiärbiljetter säljer som smör!! Du hittar Dina biljetter
på www.sf.se Passa på!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi ses där, ska bli sååå grymt kul!!! :P

2010-05-11 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0