typiskt mej...

Usch va kallt de har varit idag, ingen sommarvärme här inte...
himlen såg blå och fin ut imorse så jag intalade mej att värmen skulle komma.. men tänk så fe jag hade! =(

Efter jobbet idag så var jag tvungen att dra till jakobsberg.. lagom kul efter en lång dag på jobbet!
Men efter kaoset i lördags så glömde jag mitt busskort, bankomatkort och leg i Gustavs jackficka. Så typiskt mej!! Men det var bara att bita i det sura äpplet... :)
När jag kom hem igen från jakan var jag trött och frusen, så jag tände lite ljus i badrummet, satte på lugna låtar på mobilen, och så tog jag mej en lååång vaaarm dusch... hur skönt som helst!!








Börjar få lite smått ångest för slutet av den här veckan nu.. 2 av barnen i min barngrupp gör sin sista dag på torsag... har haft dem ett år nu och man har hunnit knyta rätt starka band till dem. De känns tufft att de ska dropa av en efter en nu.. men samtidigt vet jag att de behöver de. Nya utmaningar i livet! :)
Till hösten får jag juh en ny grupp småttingar att ta hand om.. då får man yngsta gruppen istället, 3-4-åringarna. :) b blir skoj det med!

nu ere gonatt!!!
hörs imorrn
kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0