tröttmössa...

Ligger på soffan och har precis läst nya Vecko Revyn, och kollar på Italien-Paraguay med ett öga.
Så himla skönt att bara ligga och ta de lugnt för en gångs skull. Utan några måsten!!
Har haft planeringsdag på jobbet idag, planerat inför höstterminen. Segt faktiskt! Men vi hade en väldigt trevlig lunchstund. Vi gick ner allihopa och käkade på food courten i Sollentuna centrum :)
Åt en ruggigt god Pasta med fläskfilé och kantarellsås *smaskens*




Min granne Marre lurade skiten ur mej idag när hon skrev ett sms där de stod;

"Hallå snygging! jag har tänkt på detta ett tag men ine riktigt vågat fråga, men har du lust att träffas och ha sex någongång, typ snart? ingen behöver få veta något! ;) puss puss <3"

Haha, shit va jag rodnade!! jag visste inte riktigt vart ja skulle ta vägen, tills jag läste fortsättningen;

"lurad, haha, skämt o sido, tur du har huvudet med dig och läser hela sms:et, skicka detta sommarknull till minst 30 stycken och se hur många som går på att du vill leka, annars får du dåligt sexliv resten av året" som om de inte vore illa nog redan liksom :P

haha, tyckte de va sjukt kul iaf! var ju såklart tvungen att skicka vidare det till några stackare! =)


idag blir de till att sova tidigt! öppnar imorrn och sen har jag en 12 timmarsdag framför mej då vi har informationsmöte med höstens nya föräldrar =/
natti natti   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0