tråkiga söndag...

Snart är helgen över igen.. har inte gjort nått speciellt egentligen, har vart rätt lugnt. I fredags var vi på en liten smyginvigning av Prima, Elias nya restaurang som ska öppna här i Märsta. Lasse å Jenny bjöd med mig, jag trode vi skulle va där nån timme eller så, och käka gott och dricka nån bira. Men så blev de icke, jag gick hemifrån vid 6 tiden på kvällen, och var hemma halv 4 i lördagsmorse.. shit asså.. de va rätt städat, men ändå riktigt kul :)
igår vare ju kista och sen hem till grannarna på kvällen. Slocknade när ja kom hem igårkväll, har vart skittrött hela helgen, vet inte varför. Kanske är det gråa vädret som gör det? Även om jag tycker att det faktiskt är ganska mysigt.. :)

Imorse vaknade jag vid halv 10, men orkade verkligen gå upp ur sängen... låg och lekte lite med datan. Vid halv 12 började jag bli uttråkad, så då väckte jag putte. Upp för å käka frulle, som vi inte hade hemma... :( suck
satte istället igång att kika igenom anteckningarna jag skrivit inför träningen med Soifas (sofia är puttes syrra) hund.
Vi ska ses om en stund för att öva lite koppeltrännig, och möte med både människor och andra hundar.
Jag känner mej verkligen inte som nån hundtränare just nu. Känns som motivationen för kursen har försvunnit lite grann på senare tid. vet fasiken inte varför :S jag älskar juh att jobba med hundar?!


åh juste jäklar, vet ni vad jag har gjort?
håll i hatten nu... jag har bokat min första "brazilian waxing".. My God!!
Så trött på den där jävla bikinilinjen som inte vill som jag vill och rakhyvlar som bara gör att man skär sönder sig!
Men fan va ont de kommer göra.. måste ta med nått att hålla i under behandlingen.
13 juli smäller de. Lagom till allt solande å badande på semestern :)



haha hittade nu att man får välja vilket mönster man vill ha...




Nu ska jag gå å göra mej lite varm soppa... kyligt här inne nu, altandörren står öppen så lite härlig doft av fuktigt gräs kommer in :) Det regnar ordentligt ute nu, så jag å Sofia valde att skjuta upp utomhusträningen en stund framåt kvällen.
Så vi hoppas på att det slutar regna snart!
hejpa hejpa




Kommentarer
Postat av: Jempa

Haha, ja kan följa me å hålla handen när du gör din vaxning... :)

2010-06-14 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0