Sådärja!! :)

Sådärja, nu är spinningpasset, promenaden hem, middagen, den extra powerwalken, och duschningen avklarat!! :)
Känns grymt bra, men kroppen är helt slut efter spinningpasset... Dra mej i halmstråt va jobbigt de va.
Träffade Leo uppe på SATS, så jag tror vi puschade varandra lite under passert.. de va skoj faktiskt...

Nu ere fasiken sängen som gäller, har sovit alldeles för lite timmar de hr senaste två nätterna.
Så nu ska jag unna mej en tidig kväll tills sängs me min korsordstidning =P haha, Tantvarning jag vet, men de är så koncentrationskrävande så jag blir hur trött som helst å då är de bara slänga iväg tidningen, släcka lampan och sen låta skallen falla ner på kudden och slockna :) Mmm Mmm Mmm va skönt de är! Ett antal gånger har de faktiskt hänt att jag slocknat me pennan i handen och kinden mot tidningen... då brukar  putte få komma till undsättning :P hihi

näe, nu ere godnatt i stugan. Imorrn slutar man tidigt, redan kl 3, å då blire fika i stan me en gammal polare från Edsberg som jag inte sett på år och dar.. ska bli skoj! :)



~~ Tosse ~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0