Nya naglar & kanske en tatuering?!

1:a Juni.. sjuukt va fort de går, vart tog våren vägen egentligen? här har man gåt hela vintern och väntat och längtat... så plötsligt en dag så är allt bara förbi? läste ett mysigt citat idag;

"Livet är det som passerar medan du har fullt upp att planera morgondagen"
tänk på det ni!

Jaja, idag är iaf en sån där sprudlande dag!! ni vet, en såndär dag som känns så bra.. på alla sätt och vis, inga onda andar som spökar i hjärnkontoret, man slutar tidigt på jobbet, solen skiner, naglarna ska fixas... allt flyter helt enkelt på! kom precis tillbaka från Anneli som fixar mina naglar en gång i månaden... de låter lyxigt, jag vet! och det är precis vad det är... lyxigt och dyrt, men preciiis vad en tjej behöver... en av de där "ego-boostarna" som gör underverk för humöret =)

här är resultatet (rätt dålig bild, men vafan, skitsamma);





idag hittade jag ocskå min blivande tatuering.. satan i gatan va läcker den är!
en fjäril som jag vill sätta på vänstra sidan av magen... typ över revbenen och neråt, så ganska stor ska den bli. vill påbörja/göra den i slutet av sommaren tror jag. känns inte som att pengarna räcker till just nu, och dessutom får man ju inte sola på ett par veckor.. =/


här är den, my beauty... <3
så fort jag såg den kände jag nån slags samhörighet med den...
däremot ska jag nog inte fylla den i samma färger... kanske bara rosa inuti?
vad tror ni om det? 
funderar på att skriva texten "today is the first day of forever"
så himla sugen på att göra en nu :D



igår berättade jag att jag målade min hatthylla som ska upp i hallen...
så sjukt nöjd.. tror de kommer bli sååå bra! =)

pusspuss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0