Lyxar till de med lite komp idag :)

Vilken härlig dag jag har haft idag! :) öppnade iofs på jobbet imorse, men de va rätt lugnt. Började med att fylla poolen kl 7, och redan då var värmen tryckande på axlarna... vid 9-tiden tog jag och min kollega med oss våra 3 barn som vi hade i gruppen idag, och gick ner till en liten strand vid Edsviken, för lite bad.
Jag tog årets första dopp, och det var fasiken varmare i vattnet än jag trodde att det skulle vara.. Det var t.o.m riktigt skönt... efter 1½ timmes sol och badande gick vi tillbaka till förskolan och åt lunch. Mumsig fiskgratäng bjöds det på. Sen vid 12.30 tog jag ut lite av min innestående komptid och gick hem. :) Hur skönt som helst...
bytte om till bikini, duschade av mej själv och även vovven och sen gick vi ut på altanen och solade :) Jag kröp upp i hängmattan å powernapade där en stund. Mys mys!

Funderar på vad jag ska mätta magen med.. den kurrar lite nu, och de är dags att slänga i sig nått, för 19,00 är de dags för träning. Ska köra spinningpasset idag. Leo skulle tydligen också dit, de är bra för då får man lite motivation när man har någon mer där. :)

Ser fram emot morgondagen, efter jobbet ska jag hjälpa till på en 40-årsfest i Edsbergs slott som lite allt-i-allo. Duka, servera, leka med barnen, diska.. ja de som behövs dvs. ska bli skoj, de va ett tag sen nu man jobbade som servitris! Får man klä upp sig lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0