Lite av varje...

Vilken dag, återigen blå himmel och alldeles underbart varmt ute :)
Har härjat i poolen på jobbet idag :) (Ja, Leo, jag vet att du är avundsjuk, men sånt é livet... vissa är bara "lithe finare, lithe bättre!") =P
Nu på sommaren lyxar vi dessutom till det med en hel timmes rast, WOW!! :P de är man inte bortskämd med annars vill jag lova!
Så jag drog iaf iväg till Stinsen, och shoppade lite på sommar-rean, jag menar HUR KAN MAN LÅTA BLI?
De blev ett  par jeans, en vit volang-topp, två linnen och ett halsband, å allt var på REA! :D
Jag må vara en shoppohollick, men jag är tamejfan en jävligt bra sådan!!
Slutade tidigt idag, så drog en svängom i Kista också efter jobbet, men hittade - kors i taket -  ingenting där. Förutom en trött Oscar på "Kjell & Company", så han bjöd på fika och världens största kladdkakebit...!! Höll fan på att kvävas av all kladdkaka o grädde tillslut.. imorgon får jag säkert åka tillbaka till stinsen och byta nya kläderna till en storlek större i allt!! haha!!

Fick också ryck att göra något åt mitt hår, så nu är de nyklippt och fräscht. Klippte upp de i bak ganska mycket, eftersom mitt hår helt och hållet saknar allt vad volym heter. Men nu fick man en skön look och luggen ser tjock o fin ut igen :) de håller väl tills imorrnbitti ungefär, sen kommer jag få mitt dagliga damp på det igen!


Jeans 199,50:- Gina Tricot
T-shirt med volanger 149:- Gina Tricot


Linne med korsband i ryggen 99:- BikBok


Orange långt linne/klänning 99:- BikBok

När jag kom hem så blidde de en långpromenad med Quila som hade varit ensam hemma och varit såå duktig :)
Jenny å Mia följd också med, trevligt trevligt! :)

Förlorade precis en auktion på tradera, hade budat på ett guldkors, men nån jävel snodde de mitt framför ögonen på mej :P Saknar mitt gamla kors som jag köpte på flygplaltsen i Gambia... jag vet fan inte vart de har tagit vägen!

Nu ska jag plocka in de nya kläderna i garderoben innan Putte kommer hem, och ser dem. Haha!
Puss å godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0