Jag snubblade visst när jag tänkte...

Här ligger man på Niklas å Vonkans soffa, efter en god middag och en mumsig äppelpaj till efterrätt och kollar på VM... USA-England, helt okej match faktiskt, synd att England missade så jävla många målchanser bara. Tycker de var värda att vinna. Mitt under matchen så visas en bild från avbytarbåset där de sitter en snygg, välklädd man... Och det var nu jag snubblade när jag tänkte...

Vickan; Oj, va lik han är beckham!
Putte; Älskling, det ÄR beckham!
Vickan tänker en stund, hmm VM i fotboll, englands match... ahaaaa!! såklart!!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker! Det kan hända även den bästa!! =P

Idag var jag å Jenny först på arlandastd en sväng för att kolla på träningsskor till mej, men de fanns bara i strlk 39, som var alldeles för stora, så typiskt :( sen drog vi till Kista, köpte en t-shirt jag spanat på ett tag på Gina, och lite annat småplock :)
bilder kommer sen..

hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0