I can´t deny, you blow my mind... :)

vilken dag... veckan känns fortfarande helt sjukt lång.. jag tror fan att det här är den längsta veckan på hela året! :O
haft huvudvärk hela dan.. migrän-varning alltså.. 3 liter vatten hjälpte inte... men nu är den borta nu som tur är! :)

har såklart kollat lite fotboll idag också.. :) VM går ju inte att undvika, och de är ju jäkligt skoj me alla matcher..
tyckte de var synd att lagerbäcks Nigeria inte fick ta poäng.. lasse är värd de!
annars är de fortfarande Holland som är mina favoriter... har en crush på Wesley Sneijder...
dra mej i halmstrå´t va läcker han é asså! <3 spana in snubben...




My god Wesley, you blow my mind! <3

Det är lite Ljungberg över honom, de är nått som får mig att smälta med detta leende och de glittrande ögonen!


I skrivande stund är Lasse å Jenny påväg ner för att äta äppelpaj som jag precis bakat..
mmm, smarrigt ska de bli med lite äppelpaj och vaniljasås... tänk på huslig man kan vara!
Har var jätteduktig med att skippa godsakerna länge nu, men idag var jag bara tvungen att lyxa lite! :)

Väntar också på mitt "vinnar-mail" från tradera om klänningen jag vann igår... hoppas de kommer snart!
Godnatt sen!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0