Gymmet - ett sexigt tillhåll!!

Ojojoj, vilket träningspass!! Körde stenhårt på spinningen idag, vet inte vad det var som gav mej så mycket energi plötsligt... men de var så skönt att bara släppa allt annat en stund.
Efter ungefär halva passet kände jag hur svettdropparna verkligen började tränga igenom huden.. inifrån och ut.
I det härliga nedtonade ljuset som är i spinningsalen under passet, så såg min svettiga kropp faktiskt riktigt bra ut. De är inte ofta man känner så, eller inte jag iaf... Jag tittade runt på alla andra andra, på deras svettiga kroppar, och insåg att jag faktiskt tycker det är ganska sexigt..

Ju mer jag tänkte på det, deto mer gillade jag det,
Tänk er; alla spänningar försvinner, alla är fullt koncetrerade på sin andning och sin prestation på cykeln, luften där inne står ganska still och det finns en speciell gemenskap - omedevetet så peppar man varandra genom attt göra sitt allra bästa under en timme tillsammans. Och de svettiga kropparna som blänker skapar en slags sexighet i sig.
Det är svårt att förklara hur jag känner. Men det var en så skön känsla, att känna sig sexig på gymmet, mitt i all lukt och svett. Det skapade självförtroende och fick mej att kämpa ännu mer!
Jag längtar efter att få känna den känslan igen!!


Kolla in, den här svettiga grabben.. hur hett är de inte med svettpärlorna som glänser på hans vältränade kropp!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0