Grattis Victoria & Daniel <3

Den 19:e Juni är här och dagen i ära har helhjärtat ägnats åt kronprinsessan Victoria & Prins Daniels bröllop!! och
Jag var på plats i stan och fick mej en skymt av det nygifta paret när de höll tal på Lejonbacken. Det var så himla vackert. Och "Vickan" var så otroligt vacker, och säkerligen den lyckligaste tjejen i världen just ikväll!!
Ett par tårar rullade ner för kinderna när hon tackade svenska folket för deras stöd.
Stort Grattis till vår Kronprinsessa Victoria & hennes äkta make Prins Daniel <3

Bilder kommer senare eller imorgon! :)


Jag har nu ett nytt smeknamn, "spasmer sess".. efter att ha fastnat mellan dörrarna i spärren till pendeltåget idag. Haha, och det ska tydligen ha sett jävligt kul ut.. för de fick jag höra resten av kvällen sen!

Nu sitter jag hemma i soffan me Jempan och kikar på efterfesten på slottet och dricker ett glas vin.
Snart ska vi sjunga lite singstar! Wohoo!!


En ros som lycka till, till kronprinsessan och prinsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0