den fula ankungen

fyfan .. haha kommer ni ihåg inlägget jag skrev om att man ska vara nöjd med sig själv och att det är så synd att så många tjejer nojjar för sina kroppar såhär inför sommarsäsongen..
imorse fick jag ett rejält bakslag!!
efter matförgiftningen i lördags har jag itne ätit särskillt mycket alls.. då borde kroppen gå på lågvarv och man borde känna sig iaf NÅGOT smalare.. men icke, imorse var magen svullen och jag kände mej som en heliumballong!! INTE OKEJ!! Och om de ändå vore så väl att man kunde skylla på att månadens värsta vecka är på väg... men icke... så istället ångrade jag, återigen, våren... varför la man inte bara lite jävla energi på att träna!?!?

Nu sitter jag på rast på jobbet.. och utanför skiner solen, ruggigt skönt!
Barnens pool är fylld med vatten och det plaskas och busas mycket =) stänger idag, men de känns inte så jobbigt längre, nu när vi alltid är ute efter mellanmålet!! man ska inte klaga när man får vara ute i solen i stort sett hela dagarna! :)


nu ska jag in å kika på lägenheter innan rasten är slut!
fast ska ju inte flytta ifrån putte såklart, men de vore så skönt att hitta en trea i samma område som vi bor nu!

pussen   


Kommentarer
Postat av: kusin :-)

Men kusin inte ska du känna så, såg dina bild på dig och din kompis på båten, du är ju jätte snygg,du har en snygg krop kram

2010-06-08 @ 13:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0