Beach 2014... here I come!

Shit! Pust! Jag é helt färdig... svettig och äcklig, märks att träningsskorna legat på hyllan ett tag...
Jävlar, på tal om träningsskor så kom jag precis på att jag slängde mina träningsskor för ett par veckor sen i all hast när jag rensade skor. :S Och ikväll ska jag köra mitt första spinningpass på... ja.. hmm.. hur länge är de egetnligen? Uppenbarligen för länge sen för att komma ihåg! Det är riktigt illa!!!

Men nu är det dags igen.. ska försöka få lite rutin på att träna iaf 2 gånger i veckan, helst 3!! De gör mer skillnad än man tror. Både fysiskt och mentalt! Ska bli riktigt skönt att komma igång igen!
Om ett par månader kan man kanske visa sig i bikinin igen om man har tur... fast vem fan vill bada då? då är ju hösten redan här!? =P
Jag får helt enkelt satsa på Beach 2014!! :D
Så idag inviger jag träningen med ett spinningpass... wohoo!! Svettas bara jag tänker på det! *puh*




Är på jobbet nu, har städat / rensat vårat förråd i två och en halv  timme. Fyfan va mycket skit de fanns där!! Trots att jag och Maggan städade det i vintras. De märks att de finns många "gamlingar" (haha scchh, säg inte att jag sa så!) där som tycker att allt ska sparas för att "det kan vara bra att ha". Vadå bra att ha? Har man inte använt det på 6 månader så lär man inte använda det de närmsta 6 månaderna heller, eller de 6 månaderna efter det!! Näe släng skiten!! :D
Stänger på jobbet idag, så snart är de dags att gå ut i solen och leka en stund på gården, för att avsluta den här tisdagseftermiddagen på ett härligt sätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0