Vilken underbar dag, tillsammans med mamsen!

Ojojoj, vilken dag!
Var ska jag börja? Öppnade på jobbet idag, det var tufft att ta sig upp ur sängen imorse, men ändå helt klart värt det när jag fick gå hem redan halv 1 :) Tanken var att jag bara skulle åka hem och slappa, men så ringde mamma och sa att hon var ute å flängde på cykeln. Så vi möttes upp i Sollentuna, där vi shoppade lite...
sen vidare till second hand butiken "Da Capo" i Häggvik (dit jag skjutsade henne på hennes cykel, och hon satt bak på pakethållaren och skrek "inte så fort ungjävel") var vi shoppade lite mera... därifrån skulle mamma verkligen hem... men efter lite bedjande hundögon, och lockande om mat i stinsen, följde hon med även dit - var vi handlade ääännu mera!!! 2000 spänn försvann som smör i solsken... herregud, finns de inget stopp?
Shoppoholicar kan man lugnt kalla oss... vet nån något bra behandlingshem för sånt? =P

Hittade ett par skor idag.. så sjuuuukt fina!! Vart helt kär i dom! Men kände att det inte riktigt var läge att lägga 350 spänn på ännu ett par skor... men jag smygtog en bild med dem på i affären:



Och för er som inte känner mej tillräckligt bra... kan jag ju överraska med att jag självklart inte kunde hålla varken tassarna eller plånboken i styr, så vi gick med stora steg tillbaka till butiken och köpte dem. (+ ett par extra som vi hittade vid andra rundan i butiken, hehe)
Jag är helt galet nöjd med dagens alla köp, från nytt och dyrt, till de lite billigare second hand plaggen.
När vi shoppat i ca 5 timmar, så var det dags att vinka hejdå till mamma, och bege sig hem.
 Trodde jag ja!
Hade missat samtal från Jempan, och när jag ringde upp henne så frågade hon om jag ville följa med till Väsby centrum och sen till Sigma (pojkens restaurang) och käka. Och det tackar man juh inte nej till såklart! :) Så efter denna långa dag, hann vi precis hem till andra semifinalen i VM - matchen mellan Tyskland och Spanien. Personligen hade jag gärna sett Tyskland i finalen mot Holland, men så blev de tyvärr inte.
Men hur som helst så kommer jag garanterat att sitta bänkad med öl och snacks framför tv:n på söndag, för det kommer bli en sjukt bra match, och nått av lagen kommer att skriva historia! Bättre final än så blir de väl knappast? Heejja Holland!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Shit så snygga skor! Blev genast sugen att köpa likadana:) Min bror brukar säga att jag har svart bälte i shopping så du och jag tillsammans borde betyda konkurs. Kram på dej stumpan och vi ses!

//Anna

2010-07-08 @ 07:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0