Jag står snart inte ut längre...!!!

Asså, sommar i all ära... verkligen... jag är i vanliga fall en soldyrkare och lapar i mig minsta lilla gnutta av sol jag kan få tag på! Men den här sommaren har hittills varit riktigt jobbig... den kväver mej!
Det enda som funkar, de är att ligga på en strand och pressa nånstans som jag, Jenny å Carro gjorde i söndags.. då kan man svalka sig av sig i vattnet när som helst, och de fläktar ofta litegrann!!
Men som det är nu så är de ju bara kvavt, ingen frisk luft, värmen trycker på skallen så de känns som den ka sprängas. Och för att inte tala om bussar, tåg, affärer, köpcentrum.. allt verkar stanna upp totalt i denna värme!!
Jag kan svettas ganska lätt, och de är inte så jäkla kul när man bli blöt på ryggen av att sitta på tåget eller bussen!! :O inte okej!!

Men svettningarna på träningen är som sagt okej.. de är bara hett tycker jag. sexigt svettiga tjejrr o killar som låter adrenalinet pumpa!! :)

Här är nya träningskläderna förresten... på G innan spinningpasset idag


Gillar dem faktiskt.. skorna är grymt sköna, känns som om man studsar fram i dem! :)


Sitter i skrivande stund och kollar på VM-fotbollen... Holland-Uruguay..
Holland leder med 3-1 och Rikard är skjyldig mej en öl för det :D inte dåligt va...
Hoppas verkligen Holland vinner, de är värda det!
Hejja hejja hejja!!!

<3 Sneijder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0