Jag blir så trött!!!

Idag tog jag mej äntligen i kragen och köpte ett par riktiga träningsskor! Behöver ett par som är snälla mot fötterna, både på powerwalken och på spinningen. Hittade ett par fina i rosa och vitt, som passar mitt nya träningslinne perfekt, så när jag skulle fota allt på, nu när jag kom hem och lägga upp på bloggen, så får jag inte på mej skojävlarna!! Näe men då har jag köpt 36 iställlet för 38... Jag blir så jävla trött asså!!
Så nu måste jag släpa tillbaka domm imorrn o byta dom... *morr* Tur att de inte blev nån träning idag iaf. Men strax ska jag ut på promenad med Jenny och Mia, men de får juh då bli i mina sunkiga gamla skor :(


Nya linnet och de försmå skorna! Typiskt!!
800 spänn på nya träningskläder den här månaden.. + förnying av sats-kortet.. ingen billig viktminskningsmetod direkt :S Men funkar den så är de juh kanon! :)
Nu ska jag powerwalka!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0