Fullt upp såhär innan semestern!

Shit jag hinner fan inte skriva på dagarna... sen i onsdags har jag knappt haft en lugn stund. Serveringen på slottet gick hur bra som helst.. det var riktigt roligt att sköta allting tillsammans med Niklas, och hans trevliga polare Micke. :) Vi la upp maten, dukade, plockade undan, och fixade å donade, och jag fick mysa en stund med lilla 1-åriga pontus och natta honom... underbart...!! Tänk den dagen man har en egen liten att uffsa i håret och busa med, och hålla i sin famn tills han/hon somnar! *drömmer sig bort*

Igår hann jag bara hem en snabbis efter jobbet för att byta om. Jag och Putte var bjudna på middag hos hans syster Pernilla och hennes pojkvän Niklas. Det var mysigt.. De har precis flyttat in i sitt lilla hus i Odensala, och de har fått det sååå mysigt..! Verkligen helt underbart, Putte och hans pappa har byggt dem en stooor fin altan, så har de inrett både den och huset med lite "chabby chic" stil. Så fint, och så inspirerande. Är jättesugen på att göra om här hemma nu. Är så trött på hela skiten! =P

Nu ska jag strax duscha och göra mej iordning för att dra iväg till Sollentuna igen för att hämta mina skor som jag har lämnat in för omklackning. Därifrån ska jag direkt vidare till Tullinge och Countryfestivalen på Lida.
Det är lite av en tradition, och jag älskar ju verkligen Country, tycker de är så sjukt skön rytm i musiken och så härligt amerikanskt! Just nu strömmar "Achy Breaky Heart" ut ur högtalarna.. med Billy Ray Cyrus.

Jocke och alla som jag ska dit med ska campa hela helgen och har ett 20-mannatält förberett, men just nu känner jag inte för att bli kvar över natten. Men vi får se, man ska aldrig säga aldrig. Det kan juh bli så kul att man inte vill slita sig därifrån.


Billy :)

Imorrn blire kalajs igen.. då är de dags att fira denice som fyllde 23 igår. Grattis igen stumpan! :)
Ska bli kul att träffa henne och alla andra igen, Det var ett tag sen!

hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Granna på 46:an

Ja lyssnar oxå på Achy Breaky just nu... :P

Ha så skoj ikväll, kommer sakna dig i helgen! :( PUSS Sess

2010-07-02 @ 17:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0