filmkväll med Tosse..

dagen idag har vart jättemysig, precis som jag trodde... :)
det var skoj att träffa Denice igen, hon blev hur glad som helst för presenten! det värmde i hjärtat! jag har varit dålig på att visa min uppskattning på sistone, så jag tyckte hon behövde det här. Den kan hon ha hemma i sitt (och oscars) nya hem, och varje gång hon ser den, vill jag att den ska påminna om våran starka vänskap.



Att spela lite fotboll idag var också riktigt skoj, och det behövdes verkligen för både för kropp och själ!
saknar det så sjukt mycket... ångrar verkligen att jag lät mina knän bestämma att det var dags att sluta! =/ vem vet vad man hade gjort idag annars?

nu sitter jag i soffan, men ska snart försöka röra mitt breda arsle till sängen istället!
är trött, och de är dags att sova.
men vi har precis sett klart "snabba cash" som kom ut på dvd idag.
jag har inte läst boken, men tyckte att filmen var bra. Putte som har läst boken, var dock inte lika imponerad av den. Men jag blev tagen av handligen och mår faktiskt lite dåligt såhär i efterhand, över den lilla flickan Lovisas öde, att JW åkte dit, och att den där jäveln som lurat alla, fick gå fri.
Och nej det är inte "bara på film" som många vill påstå.
jag tror att den här filmen speglar hur verkligheten ser ut idag i storstäder som stockholm!!
det är det som är så tagiskt!
men den berörde mej känslomässigt, så därför får den


4 stjärnor av 5 möjliga.
minuset på en stjärna, beror på att den var lite utdragen...

nu ere natti natti, för morgondagen kommer att bli lång och jobbig!!
ska åka till tyresö och, tillsammans med brorsorna, tömma pappas lägenhet.
kommer inte bli skoj, men tyvärr måste det göras!

godnatt godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0