Dags att lämna stockholm ett par dar...

Redan onsdag.. snart har en vecka av semestern gått... och resterande dagar är schemat fullspäckat.
Igårkväll hämtade vi mamsen och Quila i Sollentuna, för att mamma skulle slippa åka tåg i värmen idag, med en åksjuk hund och massa packning. Så hon sov här inatt... :) Alltid lika mysigt att ha mamma på besök!
Så imorse tog vi en promenad upp till centrum, och shoppade lite :) hittade ascoola gardiner, med brudar på, de går dessutom i samma färg som sänglakanen jag fått av mamma... kommer bli grymt i sovrummet sen när vi målat om. Eller flyttat... vi var ju på lgh-visning igår och kikade på en 3:a, den måste visserligen blåsas ut totalt, men vi är ändå lite sugna. Vore skönt att ha ett rum extra!

Inatt va det cp-varmt, putte kunde inte sova med fläkten på, och jag kunde inte sova utan fläkten på!
jag höll på att försvinna i en svettpöl.. fräscht!!
Dessutom skulle quila ligga mellan oss i sängen.. de gjorde de juh inte mindre varmt!!
men imorse när jag vaknade, så skrattade jag ändå...
ställningen jag vaknade i kändes lite underlig... vi låg rumpa mot rumpa!!


Vad är det man säger.. "ända mot ända, kan ingenting hända!"

Nu är de dags att packa klart väskan, bussen mot station går om en timme :)
Syrran har lovat att bjuda på Tacopaj ikväll..!

Får se om de finns tid över att skriva ett par rader där uppe..
annars hörs vi på fredag igen!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0