"borta bra men hemma bäst"

Det finns väl inget som stämmer så bra som uttrycket "borta bra, men hemma bäst"?!
kom hem från Sakla idag vid 5 tiden.
Har haft det så himla mysigt där! Busat med barnen, och umgåtts med Katja och Micke.
Syster göder mej, som en jag vet inte vad, har ätit som aldrig förr däruppe;
det bjöds på tacopaj, ugnspannkaka, sill-lunch, gröt, mackor i mängder, popcorn, godis, chips, drinkar (så att mamma blev alldeles onykter, och började kalla sig själv för Maetma (uttalas lika danskt som det låter), som sedan blev kvällens skämt mellan mej och syster) haha
det går aldrig att förklara intern-skämt i efterhand, så jag tänker inte ens försöka,
men "maetma" kommer vi leva länge på vill jag lova!!
Vi skrattade så vi grät!!

Det är alltid lika skoj att umgås med syster, synd att hon bor så långt bort.
Vi går miste om mycket värdefull syskontid pga avståndet!
Men sånt är väl livet antar jag..

<3 TACK för allt, de här dagarna syster!! <3

Sen jag kom hem har jag typ bara packat upp min väska,
sen slocknade jag som en klubbad säl i soffan.
Så nu sitter man här, och vet inte riktigt man ska göra..
kanske är en bra idé att gå å lägga sig igen, de kommer li en lång natt imorgon.
För då är det dags för kryssning igen!!
Cinderella dags - kul Leo att du tog tag i det och styrde!! :)
Det uppskattas! och vi ska ha så gryyymt skoj!!

Glömde kameran i mammas ryggsäck när hon åkte hem idag, så kan inte ladda upp någr bilder idag!
Kanske kommer imorrn!

Natti Nattos!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0