Tillbaka på BR-leksaker

Idag var min första dag på BR-leksaker... eller ja, första och första var de kanske inte.
Jag har ju jobbat där i nästan 2 år tidigare.
Men det var första dan för i år iaf.
Ska vara där som julextra nu, de två sista veckorna inför jul.
Det är så himla roligt!!
Jag älskar kundkontakten och att stå i kassan.
Man blir så glad av det... speciellt såhär inför jul.
 Även om det är stressigt ibland så är det så tillfredsställande att jobba på det sättet med människor.
Tänk alla gånger jag varit BR-gubben...

haha sprungit omkring i centrum och delat ut ballonger till barn.
Finns det något mer givande än att se att man gör ett barn lyckligt? :)
Jag tror inte det...

Hade iaf en härlig första dag på


Vinkar och säger godnatt nu...
imórrn blir en kort dag på jobbet... slutar redan kl 15.00
Undrar vad man ska spendera dage med då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0