Till minne av pappa...

Om du visste hur mycket jag saknar dej pappa.
hur ont i det gör.
allt som jag borde sagt, innan det var för sent
allt som vi borde fått uppleva tillsammans.
jag kanske inte pratar om dej lika mycket längre.
vad finns det att säga?
me du ska veta att det går inte en dag utan att jag tänker på dej.
Jag skuldbelägger mej själv för att jag inte
kände, tänkte, tog tag i vår relation, medan vi fortfarande hade chansen
den chansen kommer aldrig tillbaka
vi gjorde båda fel, men jag vet att vi inte dömmer varandra för det..
och jag vet att du vakar över mej varje dag
att du ser ner på mej från himlen
att du gråter med mej när jag är ledsen
och att du skrattar med mej när jag är glad
det värmer i hjärtat att tänka så...






Kommentarer
Postat av: Jempa

Kram på dig gumsan <3<3<3

2011-01-02 @ 08:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0