Spegel spegel på väggen där...

... säg vem som klantigast i världen är...
Har haft den här förbannade huvudvärken i 2 dar nu.
Igårmorse när jag vaknade med den så undrade jag va de var för fel..
jag hade ju sovit i 12 timmar så det kunde inte vara brist på sömn.
Men en alvedon senare så kändes de ändå bättre, men när jag vaknade med ännu ondare imorsen så började jag fundera på vad de kunde vara.
Då kom jag på att i lördagskväll när jag skulle hem från Julia, så halkade jag i deras enoooormt långa och branta trappa från huset. Så jag sträckte till ryggen ganska rejält,, och jag tror att det är det som sitter i, för jag känner hur det strålar från skulderbladen, upp till nacken och vidare upp till bakhuvudet!
Men som sagt, med ett par alvedon så känns de mycket bättre, så jag räknar med att jobba imorrn.

Idag blev jag så uttråkad på eftermiddagen, när alvedonen börjat värka, så jag satte igång och bakade lusebullar.
Mycket smaskigt!




Idag var jag också upp och hämtade paketet från Sveavillage!
Det var ett ganska rejält paket, med alla saker som tjejerna hade beställt :)
Spännande!
Så nu hart jag fyllt på min "magic box" med lite nyheter. Haha!


Idag la jag iaf äntligen upp lite bilder på fynden jag har gjort på senaste!!
har fått nån dille på klänningar asså..  vet inte vad de är för fel..
men jag kan helt enkelt inte få nog av dem..
här kommer lite smakprov på vad som har flyttat in i min garderob på sistone ..


Ett svart partylinne, med en bar axel och blomdetaljer  299:-, Salt


Lila klänning från Lindex, 199:-


Min personliga favorit just nu, galet söt klänning från H&M, 99:- helt otroligt pris för denna ljuva skapelse
I <3


En härlig, stickad kofta från Gina Tricot 199:-, välspenderade pengar!


En svart, väckad klänning, också från H&M 249:-


Min andra favorit just nu, är ett par svarta Cowboyboots, som jag köpte på Myrorna för 75 kr.
Helt ofattbart... :) såå nöjd!!


Näe, nu ere läggdags.. ska ju upp och jobba imorrn..
har stängningen på förskolan och sen är det dags för första dagen på BR :)
ska bli skoj att komma tillbaka dit..
natti natti
sweet dreams!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0