Shit vilken kväll...

Herregud... jag tror, helt seriöst, att så trött och slut som jag varit idag, har jag nog aldrig varit förut!
Men kvällen igår var helt klart värt det! :)
Vi hade julbord med jobbet på Star Hotell i Sollentuna kl 18.30 igårkväll.
Innan det startade så var vi ett gäng brudar som drog ner till O´learys och tog ett par fördrinkar.
Mycket trevligt, men det var väl ungefär redan då som jag och Teresa la ribban för kvällen.
Drink efter drink slank ner, varvat med ett par vinglas.
Och kul hade vi!
Det var liveband, dansgolv, god mat och glada människor... dvs, allt som behövs för en lyckad kväll!
När folk ändå, framåt 23.00-tiden började röra sig hemåt, så var vi 4 tjejer som bestämde oss för att dra vidare.
Vi ville inte att kvällen skulle ta slut riktigt än..
Och så blev det! Valet föll på;



Det är alltid ett säkert kort för en bra kväll på krogen!
Garbo´s har allt!
Många dangolv, mycket folk och en hel del snygga grabbar!
hahah
i vilket fall bev det en grym kväll... dessvärre tappade jag bort tjejerna som jag var i sällskap med,
när jag träffade några gamla polare som jag inte sett på flera år.
så det var kul att snacka lite skit igen... alltid lika trevliga killar =)
Träffade nån skön snubbe i baren också, när jag stog där för mej själv och hängde, för att jag tappat bort alla.
tur att det finns trevliga människor!!
kvällen slutade iaf bra och när det väl var dags att dra
så var det som vanligt ett jävla helvete att ta sig hem från sumpan.

så vid 07.00 vad jag äntligen hemma, kall, trött och tamejfan fortfarande full...
09.00 ringer först klockan, vilket jag snabbt snoozar bort, 
och sen ringer mamma och gapar att hon är h'r om 20 miin!!
så det var bara att pallra sig upp...
så med två åksjuka (en hund och en jag) så startade resan upp till Sala för att gå på kalas.
kanske inte de bästa valet jag gjort att komma hem så sent (eller tidigt, beriende på hur man ser det)
dagen innan ett tidigt kalas.. men vafan.. jag överlevde ju uppenbarligen det också ;)

kvällen blev sen lugn tack och lov!
har suttit barnvakt åt söta Julia! <3
och  nu ligger jag äntligen nerbäddad i min varma sköna säng.. och srer fram emot att bara få sluta ögonen och sova ända tills jag vaknar av mej själv imorrnbitti..
inga alarm!!

NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0