Nu bojkottar jag den där skiten!!!

Näe nu jääälar!!
Nu är jag riktigt förbannad...
Åkte till Ica Maxi för att handla lite.
Trampar iväg mot hårvårdsprodukterna, för att hämta lite balsam.
VO5 ska det va... "Perfekt Length"
I loove it!
Det stärker, reparerar och får mitt hår att glänsa!
Och dessutom blir de inte lika fort fettigt som med andra schampon/balsam.
Men NEJ, då finns såklart ALLA märken, säkert 20 stycken olika varianter, men inte VO5!!!
ååååhhh!! fan också..
okeij.. börjar leta efter nått likvärdigt...

FRUCTIS - NEJ
BARNÄNGEN - NEJ
ELVIVE - NEJ
GLISS - NEJ
HERBAL - NEJ
NIVEA - NEJ
DOVE - NEJ

Nope, inget passar mej!!
Men jag inser att jag måste ta nått..
så jag börjar kolla priser istället.. ar de billigaste skiten jag hittar nu, tills jag hittar mitt riktiga nån annanstans.

När men vet ni vad en flaska Fructis balsam kostar?
200 ML - 48 KRONOR!!

48 JÄVLA SPÄNN!!!
är dom helt dumma i huvudet!!
tror dom att jag ska lägga 100 spänn på att köpa schampoo o balsam..
de är inte nådigt fräcka inte..
jag blev så förbannad så jag lät bli att köpa något alls!!
Bojkottar alla hårvårdsprodukter på Maxi från och med nu!!

Då struntar jag hellre i att tvätta håret helt och hållet!!
Kalla mej snål om ni vill...
Men nån måtta får det väl fan va på oförskämdheterna i det här landet?!




 


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hahahaha (asg!) I LOVE YOU !

2010-12-28 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0