Just hold my hand... baby I promise that I´ll do all I can...

Julen är över... allt mys och den härliga pirrkänslan för vad som komma skall är över...
de gick så fort.. fast julafton är inte att klaga på.
Jag, mamma och brorsan var hos mej.
Jag och mamma startade dagen med en shoppingrunda, och var hemma först till Kalle började.
Vi, eller rättare sagt, mamma och brorsan fixade lite mat, och sen slappade vi bara.
Sen drog jag och mamma ut i backen och åkte pulka!
hur skoj som helst! haha
Det är en av de saker jag älskar mest med min mamma, hon är så ungdomlig i sinnet!
Vi kan fortfarande göra saker som vi gjorde när jag var barn, och ha precis lika kul som då!!
En sån mamma ska jag också bli!
<3

Men men, nu är som sagt julen över, och jag har god lust att kasta ut granen och alla andra julsaker,
 men har inte orken att ta tag i det!
Nyår närmar sig och jag har ingen aning om vad jag ska göra...
Inga inbjudningar, inga förslag, och knappt någon lust överhuvudtaget!
Shit va bitter jag låter!!
haha, men de är så det känns just nu!!
Piss!!
Tråkigt!!
Uselt!!

Men så får de va, man behöver sånna dagar för att uppskatta de bra!

Lyssnar mycket på Michael Jacksons (feat Akon) nya låt "hold my hand" nu
den är så himla fin!!
Den värmer i hjärtat!
Michael var min stora idol genom hela barndomen..
älskade hans skivor, hans dans, hela hans sätt, och inte minst hans film!
Han är och kommer alltid att vara en legend som inte liknar någon annan!
Köpte en tavla i 3D med honom på, som liknar omslaget från hans skiva "blood on the dancefloor",,
min första MJ skiva!!
Vilka minnen!



Forever in my heart!!


Näe nu orkar jag inte mer!
Jag é bitter... jävligt bitter!!

Godnatt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0