Julmys på IKEA!!

precis hemkommen från IKEA..
för första gången var de faktiskt inte så farligt mycket folk!
Det gick att komma fram, och de var inga köer!
Kors i taket! :)

Handlade lite hyllor, och en stoor fin ljuslykta som står på tv-bänken nu!
Så himla fint <3

Kom på att jag har glömt att blogga om min o mammas  shopping förra veckan..
har gjort så många kap!! :D
Har fotat o fixat o trixat lite..
så bilder kommer! :D

Nu blire sänggång tidigt ikväll...
Helgen är fullbokad!
Imorrn ere jobb 8.30-17.00
sen ere julbord på Star Hotel i Sollentuna med alla kollergorna!
Kommer nog bli mysigt..
förra årets var rätt tråkigt.. men i år skulle de tydligen vara liveband och grejjer..
så vi håller tummarna!
haha

sen på lördag morgon, drar vi upp till syrran i Sala för att fira hennes äldsta dotter-Nikita
Som blir 12 år,.. helt gaaalet! vart tar åren vägen?
jag var 12 år när Nikita föddes... kan inte haja att det redan är 12 år sen, jisses!!
väl hemma från sala igen, så ska jag till sollentuna och vara barnvakt åt mitt gamla förskolebarn Julia.
det blir skoj, och skönt med en lugn helg! :)


Nu säger vi godatt!!
Och skrivs mer imorgn!




Kommentarer
Postat av: Daniel

När kommer inlägget om gårdagens äventyr på Garbo då?

Som t.ex. den där magiska stunden då du träffade en ovanligt charmig man vid halv tre-rycket som drack jack and coke.

2010-12-04 @ 16:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0