Helt slut efter denna härliga helg...

Så var den här helgen snart över...
det känns så konstigt, för jag har jobbat lördag och söndag på BR, och i stort sett hela förra veckan var jag hemma från förskolan med magkatarr... så de känns nästan som om BR vore mitt jobb igen.. haha
Men jag saknar barnen på förksolan <3 dom är så gudomliga och kärleksfulla.
Även om vissa barn, vissa dagar såklart är väldigt energikrävande, och man helst av allt bara vill slita av sig håret av förtvivlan, så är det värt det alla gånger!

Jag vet fortfarande inte riktigt hur de ligger till med min stackars mage.
Jag mår bättre och är piggare. Men då lever jag också på medicinen varje dag.
Igår fick jag plötsligt en till såndär "jag måste spy - känsla".
Mitt på en restaurang dessutom... men de gick bra.. de kom aldrig nått..
men börjar seriöst fundera på om jag är smittbärare på nått sjukt sätt.
Förra lördagen var vi hos syrran o hennes familj, dagen efter låg de sjuka.
Och igår jobbade jag med Sofie på BR, idag ligger hon hemma å spyr stackarn =/
De kan, och bordem juh vara en ren slump, eftersom inget har brytit ut ordentligt på mej själv..
men de är ju inte utan att får ölite dåligt samvete faktiskt! hehe

Nu äre fasiken läggdags, är helt färdig efter den här helgen..!
Har precis varit nere i bastun med Lasse och värmt upp musklerna lite.. och för att inte tala om fötterna.
Jesus va skönt de va... efter  att ha stått i 8 timmar, jag menar.. HALLÅÅ!


Imorrn är de Lucia..
ska bli så himla mysigt på jobbet.
Alla barnen ska klä ut sig, och jag också såklart =P
Sen ska vi sjunga för alla mammor och pappor i skolans matsal..
en annan kommer väl börja böla som vanligt.. haha.. alltid!
Men de är ju så söta och alldeles alldeles underbara!!







<3 3:e adventsljuset är tänt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0