En riktig kvinna reder sig själv!

Olaglig? Jag? Iiiinte då..
Jag råkar bara inte vara en av dom som jag lust att lägga ut 600 spänn på en fucking kungsgran..
så jag ordnade mej en egen...
Jag gick ut i skogen kl. 23.30, pulsande i 3 dm snö, mörkrädd som fan, med en såg under jackan,
och letade upp en fin (eller ja, någorlunde iaf ;P ) gran som jag tyckte skulle passa fint i mitt vardagsrum.
Väl hemma igen, efter att ha smugit mej hem med granen så var jag tvungen att kapa lite grenar nertill.
Den var så himla yvig och bred så den fick inte plats. Vi har för stor soffa helt enkelt..
Men nu står den där iaf, klädd med ljus, julgranskulor, glitter och strass.
Bara en stjärna på toppen som fattas.. måste köpa en imorgon!!

 ------>    ---->

 


Klockan är nu 02.00 och fråga mej inte hur jag orkat klä en julgran mitt i natten..  
för de har jag ingen aning om själv, jag tror jag är övertrött, och går på reservenergin just nu..
helgen har varit galet jobbig, med sjukt mycket folk och riktigt långa dagar på BR.
Skönt att den är över, så nu är de bara 4 dagar kvar..
Sen är det leeedigt i 11 dagar.. såå skönt ska det bli :)

Nu ere bedtime så man orkar med morgondagen..
natti natti



Kommentarer
Postat av: Denice

Hahaha... Du är ju inte riktigt riktig :). Och en julgran kostar 200kr på k-rauta eller va de nu är för butik :).. Hahaha.. du är för härlig. Men den blev jätte fin tycker jag..

2010-12-20 @ 08:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0