Det é mycket nu!!

Torsdag eftermiddag. och det är slut på ledigheten!
Igår hade jag min sista lediga kväll, så då passade jag på att ta hand om mej själv riktigt mycket!!
Jag började med att knata upp till Anneli som fick fixa till mina naglar, mysigt att bli ompysslad! :)
Sen tog ajg mej en promenad hem, rensade tankarna lite och sen blev en härlig dusch, med kroppsskrubb och insmorning!! Såå härligt!
Och sen vare natti natti!! Slocknade så fort huvudet träffade kudden, och hade dessutom SOVMORGON idag.. kors i taket!! Började inte förrän 9,15!
Så jag lyckades sova 10 timmar!
Hur najs är inte de?

Nej nu är de bråttom ner till BR! :)
Vi får se hur mycket jag hinner och orkar skriva den här veckan.. de är fullt upp! :)

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0