12.30, och jag har just lämnat min säng!!

Godmorgon!
Jösses,va bortskämd man blir av att vara hemma o va ledig!!
Klockan är snart 13.00 och jag har precs börjat vakna till liv efter 10 timmars sömn igen!!
Har längtat hela hösten efter den här ledigheten. Att få sova. Bara få vara. Hur man vill. När man vill.
Igårkväll efter mitt, något bittra, och surkärringsvarnande, blogginlägg bestämde jag mej för att krypa ner och låta Mia Skäringer förgylla min kväll igen.. och de gjorde hon!!
Hon är en person som jag skulle vilja träffa i verkligheten.. 
hon har fötterna på jorden, sunda värderingar, en ändlös kärlek till sina barn, men också förmågan att inte glömma bort att ta hand om, och värdera sig själv och sina behov.
Hon är juh inte mer än människa!!
Hon ger mej hopp och styrka i allt som livet bjuder på, just nu!



Vackra, underbara, starka kvinna!!


Nu ska jag äta frukost, innan jag bestämmer mej för vad denna dag s ka få bjuda på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0