wohoo... måndag!

.... eller inte alls Woho!! Trött som ett jäkla as, kom jag hem sent igårkväll. Efter en lång promenad i Stockholm och sen lirat lite biljard. =) De va skoj att komma ut å göra nånting igen. Känns som de var alldeles för länge sen. :O Men faan va trött jag är idag... vet inte om det är för att jag vet att de blir full rulle, med nästan alla barn på plats från och med idag. Eller om de är för att jag sovit för lite.. Men jag längtar tills man får "stämpla ut" och gå hem och lägga sig en stund.
Putte har fått för sig att vi ska gå på visningen på ett hus, som han tycker har ett billigt pris.
Utgångspriset är 2,1 miljoner. Hur kan man tycka de är billigt? Herregud!
Jag trivs bra där jag bor nu. Satsar hellre på körkort, innan hus! Men vi får se... titta kan man juh alltid göra. :)

Näe, dags att jobba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0