Vart tog dagen vägen?

Jag blir så trött...!!! Jag är helt slut... förstår inte varför...
Jag kom hem vid 5 tiden idag. Putte var ledig så maten stog färdig på bordet :)
Efteråt skulle vi bara lägga oss på soffan en stund och smälta maten.. då somnar jag.. och vaknade nu... 4 timmar senare. Han o Quila har varit ute å gott 1 timme, tanken var att jag skulle följa med, men jag reagerade inte ens när han pratade med mej! Konstigt.. hur kan man vara så trött? Så nu har jag missat i stort sett hela dagen tillsammans me Putte. Typiskt!!!

Däremot gjorde det väl inget att jag missade AIK-Sofia matchen.. hörde att vi förorade med 2-1.
Dags för AIK att daska upp sig!! För nästa år vill vi se ett SM-guld igen!




Jaha, vad ska man göra nu då? Ska nog spöa Putte i en yatzy :D

Kommentarer
Postat av: Jempan

Va gör du nuförtiden? Varför hör du aldrig av dig? Det va alldeles för längesen vi sågs... hihi... saknar dig Sess!! Ja har fullt upp, men kunde du hänga me å leta efter en klänning på lördag? PUSS

2010-08-26 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0