Världens goaste Axel <3

Är precis hemkommen från Skarpäng i täby där jag suttit barnvakt åt världens sötaste Axel.
Det var längesen jag såg honom nu, tror det är strax över året. Men vi blir alltid lika glada av att se varandra!
Jag hade honom på min första förskola jag jobbade på, våren 2007. Då var han bara 2 ½ år.
Nu är han 6 år och går i förskoleklass.. tiden går så galet fort så man hinner juh inte med!!!

Idag har vi iaf haft riktigt kul, vi gick ner till sjön och letade efter grodor. Men vi hittade inga :(
Sen gick vi hem och spelade monopol. Blev förvånad över hur duktig han var på att räkna pengarna, och läsa allmäning och chans-korten. Jag förlorade alla mina pengar till honom, för jag hamnade hela tiden på hans gator med hus. Typiskt.. monopol har aldrig varit min grej. Jag förlorar alltid!!
Kan det ha kanske ha en koppling till verkligneheten? Jag är juh galet dålig på att hålla i pengar =P
Sen spelade vi yatzy och jag förlorade även där!! När det var dags för tandborstningen så hade vi busat och skojjat så mycket att vi inte kunde sluta fnittra. Så Axel höll på att sätta tandborsten i halsen, och när jag bad honom att inte äta upp tandborsten, så skrattade han ännu mer, och jag med. haha!! jag vet att sånt här aldrig går att återberätta. Men det var så himla mysigt!! :) Har saknat honom såå mycket faktiskt!! <3


<3

Nu ska jag njuta av en kopp te, och sen krypa ner i sängen!!
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0