Skön fredagskväll med Vonkan

Så var även denna vecka över... planeringsdagarna har gått superbra, och det känns att det är stora förändringar på gång och en ny vind av energi som blåser in över oss. Åsa gör ett riktigt bra jobb, och hon har all den fantasi, entusiasm, energi, kunskap, ledarskap och sociala förmågor som vi behöver i arbetslaget! En bra ledare som inte bara är en arbetskollega utan också en bra vän!
Keep up the good work!!
Du kommer att göra underverk med oss allihopa! :)

Just nu sitter jag och Vonkan hemma hos mej och bara slappar.
Vi gjorde tidigare ett försök att göra goda grillade hamburgare till middag.
Men helt plötsligt så brann både burgarna och bröden. Jag blir så trött..
så denna, annars så mysiga fredagskväll, blev det kolbitar tll middag! =P
Men vi har slutat att förvåna både oss själva och varandra.. så vi är inte bittra vi inte.
Nu sitter vi med varsin dator i soffan och letar bröllopsbilder på andras facebook-profiler.
Riktigt kul faktiskt... och skönt med en fredag där man gör verkligen ingenting!!

Efter jobbet idag blev det shopping med mamma.. IGEN!!
Mysigt...!! :) Å alltid lika välkommet..
men garderoben börjar fasiken bli full nu asså! :O
För länge sen bloggade jag om bortskämda små snorungar som får allt de pekar på av sina föräldrar.
Då drog jag också en parantes till "Tomten är far till alla barnen-filmen" där "Lille Richard pekar och galne Gunnar köper". Idag frågade mamma mej om det var mej och henne jag syftade på den gången.
Haha, de tyckte jag var kul!! Lite stämde de ju faktiskt, de kommer jag juh inte ifrån.
Men jag får iaf saker på rea ;) Och inga dyra 5000 kronors telefoner.
dessutom köper mamma bara saker till mej som hon själv tycker är snygga. Annars får de va..
så de är tur att vi, oftast iaf, har samma smak! :D





Kommentarer
Postat av: galne Gunnar

Lite nice shopping gör livet lättare (å garderoben fullare å plånboken tommare)!

2010-08-22 @ 13:12:13
Postat av: Nessi

Haha, ja mamma!! Shopping underlättar det mesta! :) <3

2010-08-23 @ 12:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0