sista semesterdagen!!!

Ja, de är sant.. sista semesterdagen är redan här... 4 veckor har gått... 4, på ett sätt härliga veckor, 4 på ett annat sätt, jobbiga veckor... men tiden stannar inte upp bara för att det sker förändringar i ens liv!
På måndag är det dags att börja jobba igen... 9 timmar om dagen, 5 dar i veckan, ända fram till jul... men jag är inte bitter jag inte!! =P Jag ska njuta av de här sista dagarna nu... idag har jag legat på stranden en stund me Jempan, det var mysigt, för de var inte mycket folk alls där. Och nu ska jag strax göra mej iordning för att dra iväg till skogås en sväng. Ska dricka lite vin med Johanna, och sen blir det nog utgång verkar det som!! :)
Skogås är mina gamla hoods.. där hängde jag nästan dagligen under många år. Och lärde känna många härliga människor :) Så det ska bli kul att komma tillbaka dit nu!!

Det blir nog den sista "utresan" jag gör på min semester.. imorrn å på söndag tänkte jag försöka måla om i sovrummet hemma, så de blir lika fint som vardagsrummet!

Är det bara jag som har en smockfull garderob, men ändå aldrig något att ha på mej..
det är konstigt... mycket konstigt!!

Kommentarer
Postat av: Jempan

Nejdu Sess, ja har oxå en garderob full me kläder å aldrig (nästan iaf) nåt å ha på mig!! :P Tack för idag vännen, va mysigt å va på stranden igen :)

2010-08-07 @ 02:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0