seg lördag.. borde sätta fart

Fredagskvällen igår var jättetrevlig!! Jag, Johanna, Lotta, Cissi och Johannas gubbe Micke startade kalajset hemma hos Johanna. Vi satt på deras balkong och drack och snackade lite, lyssnade på musik bara bara mös.
De bodde i en jättefin lägenhet i Skogås. Ganska nybyggd, för de husen stod då inte där när jag var där sist. =P
Vi drog ner till lokalpuben och tog ett pa öl. Där träffade jag Micke, som jag en gång var tillsammans med för kanske 8-9 år sen. Har inte sett honokm på många år, men han var sig lik. :) Det var inte oväntat att träffa någon man känner. Har ju ändå hängt en hel del där. :)
Efter lokalpuben blev vi sugna på att dra vidare in till Patricia, taxin beställdes och vi var redo att åka. Men i sista sekund ångrade vi oss.. så jag och Cissi sprang allt vad vi hade till tåget, vi hade bara 2 minuter på oss, men vi hann som tur var, för det var sista tåget för natten!! Nattbussar brukar inte vara nån höjdare när man är trött och full.
Väl hemma somnade jag som en klubbad säl. Och när jag vaknade imorse bultade huvudvärken i skallen på mej... jäklar anama.. i med alvedon, vatten och lite krubb i kistan. Sen somnade jag och Quila om på soffan, och här ligger vi nu kvar. Klockan är halv 3, min huvudvärk är borta och de börjar väl bli dags att klä på sig och gå ut en sväng. Får väcka Quila om jag ska få med henne också. haha!!

När jag kommer in igen ska jag sätta igång och tömma garderoben, för att kunna flytta den sen.
Ska börja måla sovrummer idag, så att det blir lika fint som vårat nya vardagsrum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0