Planeringsdag på jobbet!

Torsdag och fredag består av planeringsdagar på jobbet...
Idag har varit en otroligt givande och inspirerande dag :)
Vi har kommit långt i planeringen inför kommande termin och jag känner att entusiasmen och förväntningarna är höga! det ska bli otroligt kul att sätta igång och få lära känna en helt ny grupp, som söker nya utmaningar!
Jag känner att jag vill träna upp min pedagogiska sida ännu mer. Speciellt min fantasi och min kreativitet.
De känenr jag, just nu, är mina svagheter, som jag hoppas att Cattis ska komplettera hos mej resten av året. :)

Nu är det strax dags för middag hos bossen ute på Resarö..
Alla har gjort sig så fina, och det bjuds på rödvin för oss som inte kör. ;)
Inte så tokigt!!

Skriver mer ikväll!

Pussen


Kommentarer
Postat av: Jempan

Vilken tur att du inte har körkort än, mer vin åt dig... haha.. PUSS

2010-08-19 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0