Ojojoj... vilken helg

Jösses Amalia!!
Jag är heelt slut som människa nu... hela helgen har gått åt till att måla om i sovrummet vårat.
Jag började igår eftermiddag, men de känns som en hel eeevighet!! Nöjde mej med att ta ner taklisterna, spacka lite skarvar och hål, och sen satte jag gång att måla. Halv 12 igårkväll var första varvet klart. Så inatt sov vi på soffan, jag, Putte å Quila. Vi brukar inte ha problem med det nån av oss, men nu när vi faktiskt var tvugna till det så var det inte alls särskillt bekvämt... men till slut somnade jag.
Morgonen var rätt segstartad. Men jag visste ju att jag måste bli klar idag.
Att måla andra varvet gick faktiskt ganska fort. Kanske för att jag visste min belöning när jag var klar!?
- Dvs en skön dusch, och sen dra iväg till Elina och lilla nyfödde Noel <3 Han är så himla söt!!!
3 dagar gammal, och alldeles alldeles underbar! :) Man blir ju bra sugen själv på att skaffa sej en liten..
ända tills jag såg bilderna från förlossnningen... haha.. ajaj, värkar och lusgas och moderkakor, och skrynkliga små bäbisar täckta i blod.. njaaee.. de ser jag väl inte direkt fram emot =P

Men nu är han iaf äntligen här...

<3 Lille Noel <3



Jaja, nog pratat om bäbisar..
Väl hemma igen hade färgen torkat och jag ville bara få ordning igen.
Så upp med lister, tv-stället på väggen, gardinstång och gardiner, tillbaka med garderoben på plats, dammsuga, in med alla kläder från vardagsrummet till garderoben, upp me lampor, kort och sen bädda sängen..
och Voiala!!! :D
Vårat nya sovrum är färdigt.. och fräschare än nånsin!!
Är såå nöjd.. och så lättad att det är gjort!


Sovrummet





Vardagsrummet




Nu är jag så trött så det snurrar stjärnor runt skallen på mej!!
Go´natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0