När AIK tar 3 poäng...

...då vill jag vaaara i Solna!!! =) Idag, för första gången den här säsongen (skäms på mej), var jag på råsunda och såg AIK spela igen! Norra stå ger alltid samma härliga känsla!!

MEN.. om man jämför med förra året. Så kan jag helt ärligt säga att AIK spelar jäävligt dålig fotboll..
De skapar ytor på kanterna. Men de utnyttjar dem inte. Och när de väl lyckasdes, så var de alldeles för mycket diva-fasoner.
Flavio sumpar möjligheter, Nils-Erik Johansson passar luft, och spelarna dribblar av sig själva i motståndarlagets  straffområde. Stress stress stress!!
Näe AIK-arna måste ta sig i kragen och lira det fina och lugna spel som jag vet att de kan.
Som de visade prov på förra säsongen.
Självsäkerhet men aldrig undeskatta sina motståndare!
Tillslut lyckades AIK iaf få in ett mål... Vi fick straff med ca 10 min kvar att spela.
3 väldigt viktiga poäng!

"Finns bara en Kenny Pavey, de finns bara en Kenny Pavey, en Kenny Paaaavey!!! Finns bara en Kenny Pavey!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0