Längtar till onsdag!

Snart är det onsdag! :)
Då börjar Line-dancen på riktigt!! Det kommer bli sjukt kul.. och det känns faktiskt skönt att göra det här ensam!
Lite ensamtid för något jag verkligen brinner för! Inga krav på att vara social om man inte vill.. så skönt att bara gå dit och ha kul med sig själv, och dessutom få träningen på köpet!
För tro´t eller ej.. men svettigt blir det! =)


Kankske jag kan se ut sådär om ett år? Haha! 
Det vore nått, eller hur mamma?! :)


Men veckan fram tills onsdag är lång! Idag ska jag till mamma en sväng. Och sen imorgon ska jag på öppet hus i stan för att eventuellt plugga till barnskötare på komvux. :)
Det vore kanske nått? :) Ska försöka få med mej mamma in. Mys å strosa lite i affärerna i stan där man inte är så ofta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0