Jag skäms sällan i min mammas sällskap.. men idag trog hon priset!!

Haha, asså hör på det här!!
Jag avgudar min mamma, de vet nog alla vid det här laget.
Och det är väldigt, väldigt sällan ag skäms i hennes sällskap. Men idag tog hon priset.
Asså så mycket att jag inte vet om jag vill gå in på Pressbyrån i Sollentuna centrum, nånsin igen =P

Vi skulle bara gå in och köpa varsin korv.
Jag tog en grillad korv, med grovt bröd. Och älskade mamma tog en kokt korv, med ljust bröd.
Jag vet att ni säkert tycker de verkar onödigt med dessa detaljer. Men de tillhör historien..
När korvarna skulle serveras frågar damen i kassan oss vilken korv som hörde till det ljusa brödet "den kokta" svarar mamma. Precis innan höll jag på att svara " den grillade", för jag blev själv lite förvirrad i det hela, men jag han bara halva meningen eftersom mamma avbröt mej.
Mamma ger mej en blick och säger, strax efter att hon svarat damen, "senila människa"..
Asså, jag dog!!!
Självklart var det juh mej hon syftade på, men jag tror inte att hon i kassan riktigt hajjade det!!
Men mamma kom nog på sig själv snabbt, och förstod hur illa det lät,
För hon var inte sen med att tillägga "det var inte dej jag menade" till damen i kassan.
Men jag är inte så säker på att hon trodde på det...
Hahah.. jag ville bara sjunka genom golvet!!

Så typiskt mamma!!
Att hon bara måste öppna käften i alla lägen..
(fast jag älskar dej ändå mamsen =P, bara lite mindre vid just sånna tillfällen)


Idag har jag iaf varit duktig.
Efter jobbet tog jag bussen till mamma för att hämta cykeln jag fått av henne och som jag nu har bytt däck på.
sedan cyklade vi till Sollentuna station, En timme senare hade jag spinning inbokat på SATS, körde stenhårt där.
Sen efteråt så cyklade jag till Norrviken, där jag tog tåget för att jag inte hittade längre.
Å sen cyklade jag från stationen hem.

Är grymt glad för cykeln! :)
Så himla skön att hoja på!!

Nu ska jag duscha och sen krypa till kojjs och hångla lite med John Blund!
Natti Natti



<3 Quila & Sess <3

Kommentarer
Postat av: kusin :-)

ha ha typiskt moster :-P

2010-09-02 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0