Första dagen på jobbet..

Så var den "äntligen" här.. första dagen på jobbet efter semestern... inget ont mot mitt underbara arbete såklart..
men fasiken.. semester var inte helt tokigt alltså! =P Inte behöva rätta sig efter några tider, inte vakna till någon irriterande väckarklocka, inte behöva irritera sig på sena bussar och tåg.. för vem fan har bråttom på semestern?!

Men nu är det dags att ta tag i verkligheten igen!
Men det är väldigt kul att träffa alla igen! Alla kollegor, och för att inte tala om alla barn! <3
De har jag faktiskt saknat mest av allt!
Idag är inte bara första dagen på jobbet, det är första dagen tillsammans med min nya grupp.
Min egna (tillsammans med Cattis och Marie förstås) barngrupp! :)
Det blir spännande att lära känna nya barn och individer..
trots att saknaden av den gamla "vanliga" barngruppen är stor!
Men jag hoppas att skolbarnen kommer att springa förbi här och kramas och vinka till oss.


Så är det väl även dags att försöka komma igång med träningen igen.
Har latat mej i över 2 veckor nu. Men nu är de närmsta 2 veckor uppbokade med pass! :)
Det ska bli skönt att få lite rutin på saker och ting igen..

Jahapp.. rasten är slut... tillbaka till livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0