Ett inlägg mindre!

Så... ett inlägg mindre än tidigare... om ni undrar varför, så var det för att någon smart jävel var inne och kommenterade så smidigt...utan att ange vem han/hon är!?
De får gärna framkomma vid tillfälle, för jag antar att du läser även det här!!
För vissa kanske inlägget var uppenbart, för andra inte. Det beror på hur väl man känner mej.. eller läser mej!
Men jag orkar inte ha massa tjaffs om det. Så jag la ner istället.
Men jag vill ändå säga att jag faktiskt gör så jävla gott jag kan! För att göra det bästa för alla.


Jag har iaf haft två underbara dagar tillsammans med mamma!!
Det behövdes mitt i allt kaos som råder i livet just nu!!
Det började egentligen, som vanligt, med att vi skulle fira min namnsdag (Susanne) igår, med en middag ute.
Det slutade med att vi var 800 kr fattigare. Dock inte på mat, utan på kläder. =D
Äta hann vi nätt och jämt. mellan butikerna.
Men vi hann inte riktigt med allt vi ville titta på.. så vi var tvugna att åka tillbaka idag, efter mitt jobb.
Å kika i resten av butikerna. Haha!!
Jag verkligen älskar min mamma!
Åh det säger jag inte för att hon shoppar med/åt mej.
Det kommer från hjärtat. För att vi alltid har så kul.
Inga bråk, inga sura miner. Vi tänker likadant, lyckas med samma galna saker, och ser lika dåligt!!
Vi är ett riktigt radar-par! =P

Idag var vi klara "redan" kl 6. Då ville jag inte riktigt lämna mamma. Så tråkigt att bara sitta och åka hem.. för att ändå sitta ensam hemma hela kvällen. Så jag åkte med mamma hem.
Nu ska vi fira gårdagens namnsdag, med lite tårta på balkongen! :)
Livet känns plötsligt mycket lättare!







     


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ber om ursäkt om jag uttryckte mig på ett klantigt sätt. Undrar om du har någon mailadress man kan nå dig på?

2010-08-12 @ 23:50:56
Postat av: Vickan

Mmm.. det har jag. [email protected]

hör gärna av dej där!

2010-08-13 @ 12:50:46
Postat av: "Mom"

Love you (å shopping å tårta) too !

2010-08-14 @ 14:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0