Cruising på Sveavägen...

Efter sisådär 24 timmar, är jag nu hemma igen. =)
Herregud va kul jag hade igår. Jag, mötte först upp Beijer, för lite förkrök. Sen drog vi in till stan och mötte upp en jäkla massa folk, hans polare Martin, Max och massa fler. Sedan vidare och mötte upp Denice, Oscar, Adam, Camilla & Björn, adams flickvän Tove, Michel (som är Denice och Camillas lillebror) och hans polare.
Riktigt kul var det faktiskt! Men tyvärr hade jag inte kameran med mej i år. Så några bilder blev de inte :(
Men de är alltid samma grymma känsla att se alla gamla raggarbilar.Och ljudet av de brummande motorerna som gör att de vibrerar ända in i ryggmärgen oå mej! =)
Jeansshortsen, bootsen och skinnpajen var på..



Vid 1 snåret bestämde vi oss för att dra till farsta, där raggar-klubben/baren "Moonshine" ligger.
Jag hade aldrig varit där, Men det var helt okej faktiskt.
De kostade 100 spänn att gå in, och de tog inte kort. varken jag eller denice hade kontanter på oss, såvad tror ni vi gjorde? Jo, som jag lärt mej av min kära mor - vi hittade en annan väg in...
Under stängslet var första tanken, men det visade sig vara en omöjligthet. Det satt som berget mot marken.
Över stängslet var nästa tanke, där satt det taggtråd...
Meeen, vad gör man inte för 100 spänn?
Så vi tog oss över... väl över var både händer, armar och ben uppslitna av taggtrådens sylvassa spetsar.
Men de var de värt =P Där inne på området hade de liveband till härlig gammal rocka billy musik ;)
Så dansade vi in i natten!! :)


Kommentarer
Postat av: kära mor

Hm .....

2010-08-23 @ 13:50:58
Postat av: Din mor

Oh,världens sötaste . . .

2010-08-25 @ 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0